Управління по роботі зі зверненнями громадян Дніпровської міської ради

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ: - ведення обліку пропозицій, заяв і скарг громадян, що надходять до виконавчого комітету міської ради; - здійснення контролю за дотриманням термінів розгляду та виконанням доручень керівництва міської ради за зверненнями громадян; - здійснення контролю за дотриманням термінів розгляду доручень, наданих під час особистого прийому міського голови та керівництва міської ради; - контроль за дотриманням виконавчими органами та комунальними підприємствами міської ради, службами міста, районними у місті радами, організаціями Закону України "Про звернення громадян" та установленого порядку розгляду звернень громадян; - аналіз письмових та усних звернень громадян з метою їх систематизації та інформування керівництва міської ради та її виконкому.