Департамент правового забезпечення Дніпровської міської ради

ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ДЕПАРТАМЕНТУ Є: - організовувати правову роботу, спрямовану на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, нормативних актів міською радою, міським головою, виконавчими органами міської ради під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, а також представляти інтереси міської ради та її виконавчого комітету, міського голови в судах, та за дорученням керівництва – інтересів окремих виконавчих органів міської ради; - забезпечувати, в межах своєї компетенції, реалізацію державної політики щодо кадрової роботи, державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, а також галузевої системи підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників департаменту; - дотримуватись вимог законодавчих і нормативно-правових актів; - організовувати розгляд звернень фізичних та юридичних осіб з питань, що належать до його компетенції, виявляти причини скарг громадян в межах своєї компетенції; - здійснювати організацію документообігу та дотримуватись правил діловодства в департаменті; - організаційно забезпечувати та координувати діяльність щодо здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами міської ради; - формувати та реалізовувати заходи щодо впровадження виконавчими органами міської ради принципів державної регуляторної політики; - здійснювати експертизу проектів регуляторних актів міської ради та її виконавчого комітету щодо відповідності нормам чинного законодавства; - погоджувати в обов’язковому порядку проекти регуляторних актів міської ради та її виконавчого комітету; - брати участь у розробці та погодженні в обов’язковому порядку проектів регуляторних актів виконавчих органів міської ради; - впроваджувати заходи, спрямовані на забезпечення відкритості та прозорості дій виконавчих органів міської ради під час здійснення регуляторної діяльності; - здійснювати відповідно до закону інші функції для виконання покладених на нього завдань.